Magie

16. listopadu 2012 v 21:40 | Atilla |  O Atlancii - vše co potřebuješ ke hře vědět
Magie se postupně přidávají. Kdykoli si ve hře pořídíte novou magii, naroste váš potenciál - budete moci dosáhnout vyšších dovedností. O kolik se zvýší bude záležet na způsobu, kterým jste k magii přišli, nebo na kvalitě vašich herních komentářů.
Každá z úrovní má ještě stupně - 1., 2., 3.
Vyšší úrovně získáte pomocí tzv. m-bodů(body magie) ,podle kterých se bude určovast vaše úroveň ovládaní daného živlu.
U každého živlu potřebujete určený počet bodů. Je to podle toho o jaký neskrotný živel se jedná.
Body můžete získat při:
  • lekce se šamanem (až 300 bodů)
  • samolibé cvičení živlu (až10 bodů)
  • -II- + v nejlepším prostředí živlu(+ až10)
  • splnění mise určenou tvé magii (podle náročnosti 50-300 bodů)
  • nalezení posilovacího předmětu daného živlu
Ny ní jsou 4 základní: (ti co mají z dřívějších dob jiných, tak jim samozdřejmě zůstávají)
Jeden z živlů.
Ovládání: Z-1-100 m-bodů, P-100-300 m-bodů, M- 300+ m-bodů
začátečník - dokáže vodu přivolat odkudkoli kamkoli za velkého úbytku energie
pokročilý - Z vody může vytvořit kouli, určovat její teplotu atd. Nevyžaduje to tolik energie jako u začátečníka.
mistr - Libovolná manipulace, je už jen na té bytosti co s vodou provede.




Další z živlů. Z-1-150, P- 150-300, M- 300+ m-bodů
Ovládání: podobně jako u vody, akorát s ohněm


A další živel.
Ovládání: Z- 1-200, P-200-310, M- 310+ m-bodů
začátečník - možnost nechat vyrůst rostliny do půl metru, zelené
pokročilý - vytváření libovolných tvarů, výška rostlin do 1,5m, stále zelená barva
mistr - možnost všeho, co si se zemí i rostlinami vymyslíte

Ovládání: Z-1-190, P-190-330, M- 330+ m-bodů
začátečník - schopnost vyvolat silnější vítr
pokročilý - může již stvořit smrtonosný vítr, např. hurikány, tornáda...
mistr - vyvolání složitějších tvarů, v podstatě všechno možné, co se vzduchem dělat jde



Dále jsou ještě magie, které nejde získat při registraci, pouze od šamana nebo nákupem (ve velkých městech).

Víme, známe... Z-1-260, P-260-360, M- 360+ m-bodů
začátečník - elktrické výboje okolo těla, dokáží další bytosti mírně poranit, ale nedají se moc ovládat
pokročilý - možnost elektrické výboje vysílat, kam vlk chce, zasahovat co chce. Při zásahu jiného vlka způsobí omráčení.
mistr - může s elektřinou provádět téměř cokoli


Z-1-240, P- 240-350, M- 350+ m-bodů
Začátečník: dokáže slabě vnímat životní sílu (duši, auru) bytostí a jiné energie
Pokročilý: Podle duše je schopen předvídat nemoci, vycítit a posílat energie, nebo si energii k sobě přivolat, trochu číst myšlenky
Mistr: Má téměř neomezené možnosti (levitace,přemísťování věcí pomocí myšlenky, telepatie, čtení myšlenek, atd.)
Není to magie v pravém slova smyslu, protože schopnost jasnozřivosti na mistrovské úrovni mají všechny bytosti i bez učení, jen o tom nevědí a neumí ji využít. Jasnozřivost nelze použít ke zlému účelu (útok, zastrašování, zranění, nebo k vytahování se), ale jen k tomu dobrému (léčení, obrana nebo přeměna zlé bytosti na dobrou).
Kdo se však zaplete do temné magie, ten o své jasnozřivé schopnosti přijde a získá je zpět teprve tehdy, když s temnou magií skončí. Pamatujte si, prosím, že TEMNÉ BYTOSTI NIKDY NEMOHOU BÝT JASNOZŘIVÉ!!!
Za tuto magii vděčíme Venëe





Z-1-70, P- 70-300, M- 300+ m-bodů
Možnost přesunout se na jiné místo bez zbytečného cestování
začátečník - přemístění do půl kilometru daleko
pokročilý - přesun až 5 km daleko, možnost vzít s sebou 1 vlka navíc
mistr - neomezené možnosti



Temná magie - je neslučitelná s jasnozřivostí
Z- 1-290, P- 290-400, M-400+ m-bodů
Začátečník - schopný vytvořit jen slabé strašidelné iluze, pouze na krátký čas
Pokročilý - schopen dočasně zatemnit mysl, velmi dobré temné iluze, schopný vyslat kouli temné energie na protivníka (avšak jen s malými následky, když se však vymkne kontrole, může být nebezpečná)
Mistr - schopný vytvořit iluze nerozeznatelné od reality na libovolně dlouhou dobu, zatemnění mysli tak silné, že má bytost ve své moci, koule energie schopné způsobit hrůzné následky.



Z-1-120, P- 120-350, M- 310+ m-bodů
Kov
Začátečník: schopen vytvořit malé množství lehkého nebo měkkého kovu (např. hliník nebo měď ) nedokáže mu dát dost přesně tvar, jen náznaky, roztaví lehce tavitelné kovy (ovšem stojí ho to hodně námahy).
Pokročilý - schopen dávat přesnější tvary, problém je s ostrými hranami, ale i to se občas zadaří, vytvoří i těžší a tvrdší kovy a slitiny měkkých kovů (např. bronz). Taví téměř bez námahy lehce tavitelné kovy.
Mistr - s kovem dokáže vše, co chce.



Z-1-100, P- 100- 250, M-250-400 m- bodů
Nahytai. Co k tomu říci. Zní to divně a také to je magie velice divná. Nahytai je schopnost vidět přes věci a později i třeba vidět myšlenky bytostí (Vidíš přes krásnou truhlu se zámkem, víš, co je ve vnitř). Když se bytost snaží tuto schopnost vyvolat, tak jde vidět, že kolem něho lehce svítí duhová aura.

Začátečník: Vidí přes tenké a měké věci, za velkého úbytku energie >>50 m-bodů- víc než 50 m-bodů- dokáže vidět přes věci tvrdší a tlustší (max. 5cm) za menšího úbytku energie
Pkročilý: Dokáže vidět přes věci, které mají až 20 cm v průměru, na tvrdosti již nezáleží, za velkého úbytku energie >>200 m- bodů- víc než 200 m-bodů- to samé, ale za menšího úbytku energie
Mistr: Dokáže lehce vnímat myšlenky bytosti, ale neumí předpovědět co udělá, vidí přes cooli, za polovičního úbytku energie >>350 m-bodů- víc než 350 m-bodů- dokáže jakž takž předpovědět, cobytost udělá, ale neví přesně, vidí přes cokoli, za malého úbytku energie
Za tuto schopnost vděčíme Attilce*
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.