Říjen 2015

Prolog

29. října 2015 v 23:10 | Ainariël |  Příběhy
Nikdy nevíš, co tě zítra potká. Budoucnost je vždy jiná, než si ji představuješ. I když si myslíš, že už se nic nemůže stát, pak jsi na omylu a tohle přesvědčení tě vyřadí ze hry. Všichni okolo tebe, tvoje okolí, "náhoda"… Je zvláštní, že nedokážeš odhalit přesně to, co se v nich ukrývá. Nakonec se můžeš spoléhat jenom sám na sebe.
Uběhlo mnoho let od doby, kdy žila naše generace. Přesně řečeno, to číslo si nedokáže nikdo z nás představit. Je to už přes několik set biliónů let do daleké budoucnosti. Lidská rasa už několikrát vymřela a zase se vyvinula do dokonalejší formy. Jako by každá katastrofa v historii Země chtěla udělat člověka silnějším. A nejen lidi… Postupem času se vytvářely různé další formy života, které člověka možná i překonaly. Objevili se estové, lixoni, reuneorové a přes 200 dalších ras podobných člověku, z nichž některé ještě ani nebyly pojmenovány.
Svět tvořilo několik civilizací, které mezi sebou často válčily. Rozdíly mezi nimi byly opravdu velké, jedni se spoléhali na techniku, druzí žili v souladu s přírodou.

Jen jedna věc zůstala stejná.

Azura

19. října 2015 v 14:16 | Ainariël |  Hra
Toto území spadá pod Větrné hory.
Je zajímavé, že v ledové pustině ledových hor se najde i celkem vyspělá civilizace. Azura má něco přes 5 000 obyvatel nejrůznějších ras, zájmů a postavení. Navzájem se všichni tolerují, neexistují žádné předsudky vůči některé z ras. Přezdívá se mu město spravedlnosti. Azura je ale pověstná i vysokou kriminalitou - je to ráj pro zloděje a své sídlo zde mají i nájemní vrazi.

Větrné údolí

19. října 2015 v 14:06 | Ainariël |  Hra
Toto území spadá pod Větrné hory.
Část větrných hor zabírá krásné Větrné údolí, kterým protéká řeka Denyra. Jejím dlouhověkým působením se na západě údolí vytvořily zajímavé skalní útvary. Není těžké se mezi nimi ztratit, ale zaručeně stojí za návštěvu.


>>HRÁT>>


Pokus o umělecký výtvor

18. října 2015 v 21:02 | Ainariël |  Zajímavosti
Ahoj,
opět zkouším něco vytvořit na počítači a nedá mi to jinak, než se se svým výtvorem pochlubit...
Vím, že to není nic moc, ale jako procvičení mi to posloužilo :)
Současně proběhl update u Větrných hor. Příště se pustím do zvelebování dalších krajinek na Atlancii.

Plány na Atlancii

4. října 2015 v 21:39 | Ainariël |  Novinky
Yo! Mám trochu smutný pocit z toho, že náš poslední článek vyšel ještě před prázdninami a od té doby se na Atlancii nic ani nehlo. Je to škoda, protože podle mě má velký potenciál. Kdyby vše jen klapalo podle plánu...
Můžu mít tunu nápadů na skvělé články, ale ani ty s RPG hrou tak nepohnou. Respektive s ní vůbec nesouvisí, jsou jenom jejím doplněním. Tedy měly být. Momentálně tvoří většinu našich stránek na blogu. Atlancii teď chybí jedna důležitá věc, která by s virtuálním světem dokázala hýbat. A to jsou hráči ochotní hrát, nejlépe s velkým množstvím nápadů a hlavně s chutí do plnění nejrůznějších misí.

Tímto článkem si chci ujasnit, kam chci letošním rokem Atlancii zavést a možná, jak jí změnit nebo snad i rozpohybovat.
Bude to přehled možná spíš pro mě samotnou. Často mám moc velké nároky a jsem zvědavá, co se mi podaří splnit.

1. Akce na Atlancii - odhalení tajemství ostrova na jezeře Illiona
Už v minulém článku jsem nechala zmínku o tom, že plánuju vymyslet super-epický quest. Čeho se bude týkat ale psát nemohu, protože by to všem zkazilo překvapení ;)
Radost mi kazí jen to, že quest vzhledem k nedostatku hráčů je dost daleko v nedohlednu... Ach jo.
2. Série příběhů
Poslední dobou mám pocit, že moje práce nemá žádné výsledky. Stejně tak moje slohová úroveň možná dost klesla. Chce to cvičit... Řešením pro mě bude prostě víc psát. A co jiného, než moje oblíbené příběhy. Nejspíš nebudu zabíhat do žádných super myšlenek o super civilizacích, prostě si jen chci procvičit psaní a dokázat si, že pořád dokážu něco pěkného napsat.
3. Upravování virtuálního světa
Tento bod se už snažím spolu s Vëneou udržovat v chodu docela dlouho, ale... Vždy se to nějak zasekne. Jednou není čas, podruhé nálada nebo motivace. Snad se to podaří znovu posunout alespoň o malý kousek dopředu.
4. Focení míst do Atlancie
Opět se vydat někam do přírody a vyfotit zajímavá místa. Možná by se to dalo spojit s nějakou super výpravou...
5. Zvýšení aktivity
Moje aktivita na blogu poslední dobou taky byla nic moc. Věnuji mu čas vlastně jen tehdy, když mám čas a chuť něco psát. Možná že je to tak dobře, protože psát bez chuti snad ani nejde. Ale přesto bych Atlancii přeci jen mohla věnovat víc energie místo jiných záležitostí, které jsou mi ještě naprosto k ničemu.
6. Další ankety
Které budou zajímavé a možná nám pomohou i něco zjistit.

Cíl je stanoven a čas běží. Zbývá už jen proběhnout trasu.

Pozn. Atilla:
7.Jak hrát
Už je to tu zmiňované,ale kdyby náhodou nenašel návod ke hře tak si stačí přečíst tento návod:
a, Vymyslete si svoji postavu a určete jí všechny dovednosti.( případně třeba i její příběh)
b, Pošlete to na e-mail atlancie: atlancie@email.cz
c, Počkejte než vaší postavu zveřejníme do hráčů.Max. 1 den, kdyby jsme tam prostě nebyli ani ten jeden den běžte rovnou na další krok
d, Najděte kde se hraje, do komentářů vpište nahoru jméno vaší postavy a navažte na příběh který je zrovna rozepsaný(momentálně se hraje na jezeru Iliona)